پخش زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
English عربي
9756
-
الف
+

«لیسانسه‌ها»، «دیوار به دیوار» و «این زمینی‌ها» مهمان آی‌فیلمی‌ها

در این گزارش سریال‌های شبکه آی‌فیلم بعد از ایام عزاداری ماه محرم و صفر را معرفی می‌کنیم.

در این گزارش سریال‌های شبکه آی‌فیلم بعد از ایام عزاداری ماه محرم و صفر را معرفی می‌کنیم.

به گزارش آی‌فیلم، با توجه به پایان رسیدن ایام ماه محرم و صفر، شبکه آی‌فیلم خود را برای پخش سریال‌های جدید آماده می‌کند. سریال‌هایی که با توجه به پایان ایام عزاداری با حال و هوای شاد و مفرح مهمان خانه‌های مردم می‌شوند.

در این گزارش سریال‌های شبکه آی‌فیلم بعد از ایام عزاداری ماه محرم و صفر را معرفی می‌کنیم.

*لیسانسه‌ها*

»لیسانسه‌ها» یک مجموعهٔ تلویزیونی به نویسندگی و کارگردانی "سروش صحت"  و محصول سال ۱۳۹۵ است.

 این سریال داستان سه جوان به نام‌های "حبیب" و "مسعود" و "مازیار" را روایت می‌کند. "حبیب" وضع مالی مناسبی دارد ولی به علت ضعف در برقراری روابط اجتماعی هنوز نتوانسته همسری انتخاب کند. "مسعود" در آستانه ازدواج است ولی مشکلات زیادی او را ازآغاز زندگی مشترک دور میکند. "مازیار"، فرزند خانواده‌ای پرتنش و گرفتار است و فکر مهاجرت در سر دارد ... حبیب و مسعود و مازیار سه رفیق لیسانسه هستند.

 امیرحسین رستمی، هوتن شکیبا، امیر کاظمی، مهران رجبی، رویا میرعلمی، متین ستوده،  کاظم سیاحی، عزت‌اله مهرآوران از جمله بازیگران این سریال هستند.

سریال «لیسانسه‌ها» از روز  جمعه ۱۸ آبان هر شب ساعت ۲۱:۰۰ از شبکه آی‌فیلم پخش  و در ساعت‌های ۵:۰۰ و ۱۳:۰۰ روز بعد بازپخش می‌شود.

*رستوران خانوادگی*

پخش سریال تلویزیونی «رستوران خانوادگی» به کارگردانی حسین سهیلی‌زاده از فردا (پنجشنبه ۱۷ آبان‌) از شبکه آی‌فیلم شروع می‌شود.

سهیلی‌زاده «رستوران خانوادگی» را در سال ۱۳۸۰ با بازیگرانی چون فرهاد اصلانی، شادروان جمشید اسماعیل‌خانی، مریم سعادت، شهره سلطانی، کوروش تهامی، نیما فلاح، مرحوم رضا خندان، کامبیز دیرباز، غزل صارمی، امیر غفارمنش، داریوش اسدزاده، زنده‌یاد مرتضی احمدی، لاله صبوری، رضا بنفشه‌خواه، شقایق دهقان و امیر نوری مقابل دوربین برده است.

این سریال داستان "رضا" کارمندی بازنشسته است که خانواده‌اش همزمان با خالی شدن یک طبقه از ساختمان و بازنشسته شدن پدرشان، تصمیم می‌گیرند کار جدیدی را راه‌اندازی کنند. به همین منظور رستورانی را در منزل‌شان دایر می‌کنند. پس از افتتاح رستوران، بیننده در هر قسمت از این سریال، با حضور بازیگر میهمان و با یک داستان مستقل وارد رستوران شده و شاهد مشکلات و اتفاق‌هایی می‌شود که در این مکان اتفاق می‌افتد.

»رستوران خانوادگی» از فردا (پنجشنبه ۱۷ آبان‌) هر روز ساعت ۱۸:۰۰ مهمان خانه‌های مخاطبان شبکه آی‌فیلم می‌شود و رأس ساعت‌های ۲:۰۰ بامداد و ۱۰:۰۰ روز بعد نیز بازپخش خواهد شد.

*دیوار به دیوار*

سریال تلویزیونی «دیوار به دیوار» ساخته سامان مقدم از جمعه ۱۸ آبان‌ روی آنتن شبکه آی‌فیلم می‌رود.

تهیه‌کنندگی «دیوار به دیوار» را حمید رحیمی نادی بر عهده داشته و بازیگرانی چون پژمان جمشیدی، فرهاد آئیش، ویشکا آسایش، رویا تیموریان، گوهر خیراندیش، امیرمهدی ژوله، آزاده صمدی، یاسمینا باهر و ... از جمله بازیگران این سریال هستند.

این مجموعه تلویزیونی، داستان پنج خانواده را روایت می‌کند که به دلایلی مجبور می‌شوند سه ماه در یک خانه با یکدیگر زندگی کنند. این پنج خانواده پیش از این هیچ آشنایی با یکدیگر نداشته‌اند و در یک روز، بنا به اتفاقی، مجبور می‌شوند با هم زندگی کنند. این خانواده‌ها همگی واحدهای آپارتمانی را پیش خرید کردند و وقتی مورد کلاهبرداری قرار می‌گیرند چون جایی برای سکونت ندارند از مشیری که سازنده خانه‌ها بوده می‌خواهند تا خانه خود را در اختیار این افراد قرار دهند و او هم با توجه به درخواست قاضی موافقت می‌کند و ... .

»دیوار به دیوار» هر شب ساعت ۲۰:۰۰ روی آنتن شبکه آی‌فیلم می‌رود و بازپخش آن نیز رأس ساعت‌های ۴:۰۰ صبح و ۱۲:۰۰ روز بعد پخش خواهد شد.

*جوانی*

سریال «جوانی» محصول سال ۱۳۸0، به کارگردانی سعید سلطانی است.

این مجموعه درباره زندگی استاد "رحمان نجار" است که دارای ۵ فرزند پسر است. او به همراه همسرش سعی بر این دارند این ۵ فرزند را به خوبی تربیت کنند اما ناگهان مادر خانواده دچار ایست قلبی می‌شود و این خانواده را تنها می‌گذارد. پس از فوت مادر خانواده، این ۵ پسر باید علاوه بر کارهای بیرون به امورات خانه هم رسیدگی کنند....

ثریا قاسمی، سیما تیرانداز، طناز طباطبایی، فریبا کوثری، محمدعلی کشاورز و جهانگیر الماسی بازیگران سریال «جوانی» هستند.

این سریال از جمعه 25 آبان ماه هر روز ساعت ۱۶:۰۰ پخش می‌شود و تکرار آن در ساعت‌های ۰۰:۰۰ و ۰۸:۰۰ روز بعد خواهد بود.

*این زمینی‌ها*

مجموعه تلویزیونی «این زمینی‌ها» به کارگردانی مسعود شاه‌محمدی محصول سال ۱۳۷9 است.

این سریال به داستان یک موجود فضایی است که به زمین آمده و وارد زندگی یک نویسنده می‌شود و داستان‌هایی برایش اتفاق می افتد.

در این سریال لاله صبوری، امیرحسین صدیق،محبوبه بیات، سیامک انصاری، شهنام شهابی، مریم سعادت و علی عمرانی  به ایفای نقش پرداخته‌اند.

سریال «این زمینی‌ها» از یکشنبه، 27 آبان ماه هر روز ساعت ۱۷:۰۰ از شبکه آی‌فیلم پخش و در ساعت‌های ۰۱:۰۰ و  ۰۹:۰۰ روز بعد بازپخش می‌شود.

ه خ/ ص گ

 

نظر شما
ارسال نظر
کاربر مهمان

لطفا فقط فیلم طنز بذارید

خانی

من سریال جوانی رو دوست دارم

کاربر مهمان

سریال های کسل کننده ای است